باشگاه‌ نساجی با انتشار این ویدئو نوشت: صحنه محرز خطای رشید مظاهری دروازه‌بان‌سپاهان در دقیقه ۳۴ بر روی مهاجم‌ نساجی که داور مسابقه اعتقاد به خطا و اخراج نداشت! گویا بازهم داوری های بودار به نفع سپاهان آغاز شده است و در این مورد حق کاملا با باشگاه نساجی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
فیلم کتک کاری شدید در دربی لیگ روسیه
فیلم با کیفیت از لحظه خلع سلاح تروریست حمله شاهچراغ(ع) توسط نیروی خدماتی حرم مطهر را مشاهده می‌کنید.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به مرداد ماه سال گذشته است و فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق پایانی دیدار با ازبکستان به دلیل اعتراض به داوری از زمین اخراج شد و سبب ایجاد درگیری در پایان این بازی شد.
دیوید بکام، مالک اینترمیامی، فیل نویل، همبازی سابقش در منچستریونایتد را از هدایت این تیم آمریکایی برکنار کرد.
اخراج ساپینتو بعد از گل اول استقلال به پرسپولیس و عصبانیت شدیدش از تصمیم داور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تعداد زیادی از مردم در پاریس در اعتراض به لایحه جدیدی که مهاجرت به فرانسه را دشوار و اخراج مهاجران غیرقانونی را آسان تر می کند، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
تعداد زیادی از مردم در پاریس در اعتراض به لایحه جدیدی که مهاجرت به فرانسه را دشوار و اخراج مهاجران غیرقانونی را آسان تر می کند، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
لحظه اخراج هیئت رژیم صهیونیستی از نشست سران اتحادیه آفریقا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آیت‌الله معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری برای بخشش معلم قائمشهری به‌ صورت کتبی و شفاهی پیگیر این موضوع شدند تا به مناسبت عید مبعث، مسئولان او را مورد بخشش قرار دهند و به مدرسه بازگردد. پس از انتشار فیلم پخش موسیقی نامناسب در مدرسه‌ای در قائمشهر، صدف صفرزاده، معلم جوان اخراج شد.
فیلمی از لحظه اخراج ساپینتو از نیمکت استقلال و خوشحالی عجیب و درگیری در هنگام رفتن به رختکن را مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل آلومینیوم می‌گوید بحث آوردن VAR بسیار مهم است و اگر در بازی امروز تیم‌شان کمک داور ویدئویی بود جنجال‌ها کمتر می‌شد.
لحظه اخراج هنسی گلر تیم ملی ولز با کمک، داور ویدیویی پس از خطای شدید روی طارمی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لحظه عصبانیت عجیب و شدید ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اخراجش از سوی داور بازی مقابل گل گهر سیرجان را مشاهده می‌کنید.
عده معدودی از نمازگزاران جمعه، روز گذشته در مصلی تهران با دادن شعار‌هایی نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.
من در زمین مسابقه این احساس را داشتم که خطایی رخ نداد ولی وقتی فیلم را دیدم، نظرم تغییر کرد. اگر جای داور بودم رشید مظاهری را اخراج می‌کردم.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص
وزیر صنعت، معدن و تجارت برخی مشوق‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را برشمرد و گفت که کالاهای دانش بنیان باید سهم بیشتری در صادرات داشته باشند.
پیکاپ جدید پادرا دیزل محصول ایسوزو نیست
رامین رضاییان در برنامه تلویزیونی به سطح پایین برخی بازیکنان پرسپولیس و همچنین ضعف در خط حمله تیم ایراد گرفت و بطور علنی به برخی خریدهای باشگاه حمله کرد. گویا یحیی گل‌محمدی بخاطر همین انتقادها او را کنار گذاشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ